D'Molek Homestay 2

















Untuk pengetahuan semua, kami baru sahaja menyiapkan sebuah rumah 3 bilik untuk dijadikan homestay. Lokasi di Tiang Dua , Melaka. Jadi keseluruhan homestay kami untuk disewakan kepada semua para pengunjung ke Melaka ini adalah 5 buah kesemuanya.

Ruang Tamu





Ruang tamu kami yang luas dan selesa dilengkapi dengan ai-cond, kipas syiling, tv set, sofa dan kemudahan lain bagi kegunaan dan keselesaan para pengunjung.

Bilik Utama (Master Bedroom)




Bilik utama kami (master bedroom) dilengkapi dengan air-cond, kipas syilling, sebuah katil queen size-bed, almari pakaian dan lain-lain.

Bilik 2





Bilik 2 kami disediakan dengan 2 buah katil bujang, ai-cond, kipas syilling dan kemudahan lain. Sangat selesa untuk didiami oleh anak-anak kecil dan bujang.

Bilik 3




Bilik 3 kami juga disediakan dengan air-cond, kipas syilling dan kemudahan asas yang lain untuk seisi keluarga anda.

Bilik Air/ Tandas







Tandas & Bilik air/ mandi yang sentiasa dijaga bersih dan rapi bagi keselesaan para pengunjung.

Ruang Makan & Dapor






Bagi yang ingin memasak seperti dirumah sendiri, kami menyediakan ruang dapor dan alatan memasak yang lengkap bagi kegunaan semua. 

InsyaAllah anda semua pasti gembira dan selesa semasa menetap di homestay baru kami ini.

Diharapkan anda semua berpuas hati dan gembira dengan perkhidmatan kami. Terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan kami kepada para pengunjung "regular" kami yang sentiasa bertandang ke sini setiap kali musim percutian sekolah dan hari-hari kelepasan/ umum yang lain. Sokongan anda semua amat kami hargai.

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi talian berikut:-

1) En Mohamamad 012-6161367
2) Puan Rozinah 019-269 8055
Alamat : Batu 5, Tiang Dua, Air Molek, Melaka.
Harga boleh dirunding

Tiada ulasan: