Selamat Datang Ke Homestay Melaka-Gmat!!

D'Molek Homestay di Tiang Dua, Melaka.






"Selamat Datang ke HomestayMelaka-Gmat"

Perkhidmatan yang disediakan oleh kami ialah penyewaan homestay dan rumah untuk kemudahan penginapan bagi mereka yang mementingkan keselesaan. Kediaman yang kami tawarkan ialah yang mempunyai kemudahan seperti di rumah sendiri. Dengan kemudahan tersebut, menjadikan percutian anda menjadi lebih bermakna lagi.

Setelah seharian berjalan dan kelaparan anda boleh terus memasak kerana kelengkapan memasak seperti dapur juga di sediakan. Sambil menantikan hidangan yang dimasak siap, anda bolehlah mendengar/menonton rancangan kegemaran anda dari siaran TV. Kami pasti perkhidmatan yang disediakan akan memenuhi kehendak anda sesuai dengan matlamat kami iaitu setiap ringgit yang dikeluarkan insyaAllah anda akan mendapat kepuasannya.

Untuk pengetahuan pengunjung kami menyediakan 4 buah homestay di sekitar negeri Melaka ini:-

1) D'Molek Homestay di Tiang Dua, Melaka dan
2) 3 buah G-Mat Homestay di Taman Semabok Jaya, Melaka.

G-Mat Homestay di No 17 & 19, Taman Semabok Jaya, Melaka.





Homestay G-Mat di No 14, Taman Semabok Jaya, Melaka.






Kami menyediakan kelengkapan asas yang tip-top, insyaAllah anda semua yang berkunjung di homestay akan gembira dan berpuas hati dengan pekhidmatan terbaik kami. Lokasi kami yang strategik dan berhampiran dengan pusat-pusat rekreasi serta pelancongan popular yang terdapat di negeri Melaka ini akan menjamin keselesaan anda bersama kami.

Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi talian berikut:-

1) En Mohamamad 012-6161367
2) Puan Rozinah 019-269 8055

Tiada ulasan: